10 Ocak 2016

Fujifilm İnstax Mini 8 (Pembe) İncelemesi - Nasıl Kullanılır?


fuji film instax

Merhaba arkadaşlar 
Başlığından da anlayabileceğiniz gibi bugün İnstax Mini 8'i inceleyeceğiz.
Fotoğrafa ilgisi olanlar bilir polaroid fotoğrafın zevki çok başkadır.
Çünkü saniyeler içinde fotoğrafınız elinizde oluyor.



Benim son zamanlardaki en güzel oyuncağım evet evet gerçekten bir oyuncak gibi :)
Benim instax minim tabi ki pembe. Ama pembe sevmeyenler için makinenin 7 tane rengi var.
Kırmızı, mor, sarı, pembe ,mavi, siyah ve beyaz. 
Alırken hiç düşünmedim bile çünkü pembe benim için resmen AŞK ! 

İnstax mini 8 2 tane kalem pil ile çalışıyor. AA pil olması ve iki pilinde aynı marka olması gerekiyor.
Aksi taktirde makine çalışmıyor. Piller şarj edilmemeli her seferinde yeni pil kullanılmalıdır.
Zaten piller yaklaşık 150-200 çekim yapabilmektedir.


Fujifilm film

Tek olumsuz yönü filmlerin pahalı olması maalesef.  Fujifilmshopta 10'lu film 39,95 TL, 20'li film 65,00 TL buda her pozu daha kıymetli yapıyor. Makine tek seferde en fazla 10 film alabiliyor.



Sol taraf makineye üstten bakış. Fotoğrafımız tam olarak oradan çıkacak:) 
Sağ tafta ise makinemizin içinde kaç adet film kaldığını görüyoruz. 




instax mini

( Dikkat içerisinde film varken meraklanıp bakmak için kapağı açmayın bu hem filmlerinizin ışığa maruz kalıp yanmasına neden olabilir, hemde öyle yapınca sayaç kendini sıfırlıyor. Ben bilmeden açtığım için içinde 8 poz olmasına rağmen 10 görünüyor :)) 


Yan tarafta gördüğünüz gibi arkadaki büyük kapağı açarak 10'luk film tabletini oraya yerleştiriyoruz. 

Az önce dediğim gibi filmi yerleştirirken ışığa maruz kalmamalı yoksa filmler yanabilir ve fotoğraflar beyaz çıkabilir. O yüzden kapağı açarak fotoğraflamadım.

Birde İnstax Mini 8 kullanımına bakalım o zaman;
Objektifin hemen dibindeki düğmeden makineyi başlatıyoruz ve anında 
ileriye doğru açıldığını görüyoruz. 

pembe instax
Makine hazır olana kadar baktığımız merceğin hemen yanında kırmızı ışık yanıp sönüyor.

Tamamen söndükten sonra makine kullanıma hazır demektir. 





Daha sonra ışık ayarlarından ortamın ışığına göre bir ayar otomatik seçiliyor.

Dışarıdaysanız  makine otomatik olarak Bulutluya ayarlayacaktır.
Kapalı ortamdaysanız otomatik olarak Ev ayarlanacaktır. 
Eğer ki siz başka bir ayar kullanmak isterseniz halkayı elinizle çevirerek ayarlayabilirsiniz.
Hi Key ışığı fotoğrafların daha soğuk ve parlak çıkmasını sağlıyor.


Ve ön taraftaki büyük düğmeden ilk fotoğrafımızı çekebiliriz :)



Aman dikkat ilk kullanımınızda boşuna poz vermeyin :) Çünkü düğmeye ilk bastığınız da yeni taktığımız filmin boş koruyucusu çıkacaktır. 
Sizin filmlerinizden bir eksilme olmayacak merak etmeyin :)


Daha sonra 10'luk filmlerinizi kullanmaya başlayabilirsiniz.

En eğlenceli kısmıda işte burası :)

Fotoğrafınız anında yukarıdan çıkıyor ama simsiyah bir şekilde. Onu sakince bir yere bırakarak fotoğrafınızın belirmesini bekleyebilirsiniz :)


Evet sadece beklemeniz yeterli hiç bir şey yapmanız gerekmiyor.
Yaklaşık bir dakikada gözle görülebilir şekilde oluyor fakat 2-3 dakika sonra tamamen renkleri oturmuş bir şekilde işte fotoğrafınız hazır :)



Makinenin kalitesi ve fotoğrafların renkleri tek kelime ile HA-Rİ-KA! 
Kesinlikle beklentimin üzerinde bir makine oldu. Her çektiğim pozda hala deli gibi heyecanlanıyor ve seviniyorum :)
Ben İnstax'ımı instagram da POLAROIDBUTİK.TR sayfasından indirimdeyken 260 TLye almıştım. 
Normal satış fiyatı da 280 TL.
Sayda sahibi de bir o kadar tatlı bir o kadar ilgili ki benim makineye kavuşma sürecimde her sorumu sakin ve sevecen bir şekilde cevapladı ilgilendi sağolsun :) 
Eğer almak ister de güvenemez iseniz bu sayfa sahibine güvenebilirsiniz denendi onaylandı :))

Sayfayı incelemek isterseniz BURADAN bakabilirsiniz.

Sizler hangi renkleri tercih ettiniz merak ediyorum :) 
Ayrıca sizde merak ettiğiniz her şeyi sorabilirsiniz. 
Sevgiler..

101 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Evet gerçekten öyle :) şeker gibi bişey

      Sil
    2. genel olarak çekimleri hangi ışık ayarında çekiyorsunuz? ben genelde bulutu açıyorum yüzümüz bembeyaz çıkmasın diye ama diğer türlü de foroğraflar karanlık çıkıyor

      Sil
    3. Her ortamda farklı bi ayar öneriyor kamera mesela çok aydınlıksa hi-key den önceki güneşi öneriyor veya kapalı bi ortamdaysan ev olanı öneriyor nasıl öneriyor diye sorarsan da yanında turuncu ışık yanıyor

      Sil
  2. çok tatlı ya :) ama keşke filmeleri daha ucuz olsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum! Kıyamıyorum pozları kullanmaya resmen içim gidiyor, ödüm kopuyor bitecek diye :)

      Sil
    2. Zorunlu çıkartmak zorunda mısın resimleri

      Sil
    3. Hepsiburada da 10 lu poz 26tl.20 li poz 43tl

      Sil
    4. Hepsiburada da 10 lu poz 26tl.20 li poz 43tl

      Sil
  3. Şuan aşk yaşıyorum o derece :) gözlerimden kalpler çıkıcak ben polaroid hastasıyım. Profesyonel makinem var ama bunun tukuaz rengini sitiyorum. Hem daha hafif hem boyutu küçük at çantaya çık.

    Verdiğiniz instagram adresini de takibe aldım, maaş yattığı gibi alıcam. Size sorum şu çok ağır mı, yani ben çantaya attığım da bütün gün ağırlık çok yapar mı ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk yaşamaya değer! :)
      Aslında makine göründüğünden daha büyük yani ben ilk gördüğümde şaşırmıştım beklediğimden büyük gelmişti gözüme. Ama büyüklüğüne göre kesinlikle çok çok hafif.
      Size bi tavsiye ben makineyi alırken özel çantalarından almadım ve çok pişman oldum şimdi çanta yada koruma kılıflarından alıcam. Çünkü o kadar narin birşey ki çantama atmaya kıyamıyorum başına birşey gelir diye :)) Sende dünyayı çantanda taşıyorsan eğer instaxına özel bir çanta yada kılıf almanı öneririm.

      Sil
    2. yanıtınızı yeni gördüm ve çok mutlu oldum :) ahh evet çantamda neler neler yok ki, normal büyük makina mı bile kol çantasına atıyorum öbüt türlü gezmek mümkün olmuyor :(

      öneriniz için çok teşekkür ederim verdiğiniz instagram adresini inceledim çok şeker çantalar vardı. İndirime girse ya a kampanya hemen almayı düşünüyorum sevgiler <3

      Sil
    3. Memnun kaldınız mı acaba?

      Sil
  4. Bir kere çektiğimde boş poz çıkardı başka bi zaman ise resmi çok geç oluşturdu ama tam olmadı resim. Sizin de başınıza geldi mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır hiç başıma gelmedi doğrusu. Filmleriniz ışığa maruz kaldıysa yanmış olabilir maalesef. :(

      Sil
    2. Birsey soracagim murekkebi ne kadar dayaniyor kac kere resi cekebiliyoruz ve cekimi kaliteli mi ?

      Sil
  5. Merhabaa ben de bu pembişe 2 gün önce kavuştum çok mutluyum. Bir sorum olacak, henüz dış çekim yapmadım evde 2 fotoğraf çektim fakat ev modunda çok parlak çıktı resmin detayları hiç yok gibi. Bulutlu deneyeyim dedim bu sefer de karanlık :( yakından çektiğim de çok belli belirsiz oldu. Daha fazla filmimi harcamadan önerinizi almak istedim. Şimdiden teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben ev modunda evde 2 poz çektim ikisi de güzel çıktı, birini yukarıda görebilirsiniz. Ama flash özelliği kapatılamadığı için yakın çekim yaparsanız dediğiniz gibi parlak çıkması olasıdır. Çok fazla yakından çekim yapmamanızı öneririm ben şahsen hiç yakın çekim yapmadım (selfie gibi) o yüzden çıkan fotoğraflardan memnunum :)

      Sil
  6. Merhaba Aynı ürün bende de var. ben 10 tane filmin hepsini kullandım ama 2 tanesi bembeyaz çıktı sebeni biliyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hiç başıma gelmedi fakat filmler yanmış olabilir diye tahmin ediyorum..

      Sil
    2. bu yanıkları kurtarabilir miyiz peki ?

      Sil
  7. Şipşak fotoğrafçılığın anı versiyonuna ithafen üretilmiş bir makine, herkeste gördüm bir fotoğraf çekmek nasip olmadı :))

    YanıtlaSil
  8. Merhaba canım ben hayraniyim adeta bu makinanin almayi dusunuyorum mavisini cok begendim ama su soru takildi aklima makinanin rengi neyse fotograflardada o tondami cikiyo mesela maviyse maviler baskin pembeyse pembe tonlumu cikiyor

    YanıtlaSil
  9. Merhaba canım ben hayraniyim adeta bu makinanin almayi dusunuyorum mavisini cok begendim ama su soru takildi aklima makinanin rengi neyse fotograflardada o tondami cikiyo mesela maviyse maviler baskin pembeyse pembe tonlumu cikiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok hayır alakası yok çektiğin renkle çıkıyor yani makinenin renkleri çektiğin fotoğrafları etkilemiyor

      Sil
  10. Ya yanıtlarsan sevinirim bende siyahı var fark eder mi bilmiyorum çektikten sonra bulanık oluyor resim nedendir sende biliyomusun? Cevabın için şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. bloguna nasıl yorum yapma kısmı ekledin

    YanıtlaSil
  12. Merak ediyordum da hareketli nesne çekimlerinde kayma vb bir şey oluyor mu bulanık çıkma vs falan

    YanıtlaSil
  13. Merhaba ben bu aleti gerçekten hep aradım. Adını bilmiyordum böyle o an kart çıkarıp eline veren diyordum. İşte şu anda 2 yıldır buldum ama cavaplayamadığım sorular için almadım. Cevaplarsan gerçekten çok sevinicem zaten güzel anlatmışsın sadece 1 sorum kaldı. Bu alette bir resim çektim diyelim. Beğenmedim silip yeniden çekme olasılığım var mı yoksa çıkıyor mu? Bide illa filmmi olması gerek ara kabloyla bilgisayara aktarılıyor mu?

    Ara kablo aslında önemli değil zaten Nikonum var ama bazen çirkin çıkabiliyorum o yüzden ilk sorum önemli. Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende bunu merak ediyorum bir de filmsiz fotoğraf çekinebiliyor mu onu merak ediyorum film olara çıkarmadan?

      Sil
    2. İnstax makinelerin yazıcılar gibi mürekkeple ilgisi yoktur. Çektiğiniz görüntü analog olarak içindeki fotoğraf kağıdının duyarlı tabakasında oluşur. Dolayısıyla bu makinede kağıtsız fotoğraf çekemezsiniz. Haliyle çektiğiniz her kareyi de çıkartır. Görme, düzenleme, silme şansınız olmaz. Tek istisnası yeni çıkan ve benim de elime bugün geçen SQ10 modeli. O da bu makinenin 5 katı pahalı maalesef.

      Sil
  14. Merhaba ben bu aleti gerçekten hep aradım. Adını bilmiyordum böyle o an kart çıkarıp eline veren diyordum. İşte şu anda 2 yıldır buldum ama cavaplayamadığım sorular için almadım. Cevaplarsan gerçekten çok sevinicem zaten güzel anlatmışsın sadece 1 sorum kaldı. Bu alette bir resim çektim diyelim. Beğenmedim silip yeniden çekme olasılığım var mı yoksa çıkıyor mu? Bide illa filmmi olması gerek ara kabloyla bilgisayara aktarılıyor mu?

    Ara kablo aslında önemli değil zaten Nikonum var ama bazen çirkin çıkabiliyorum o yüzden ilk sorum önemli. Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Silip çekemezsiniz. Bu kameraların özelliği budur. Ne çekerseniz çekin o çıkar. Ara kabloyla da aktarılamaz. Fotoğraf çekilir ve anında ele gelir.

      Sil
  15. Merhaba çektiğiniz fotograflar zamanla soluyor mu?

    YanıtlaSil
  16. Merhaba çektiğiniz fotograflar zamanla soluyor mu?

    YanıtlaSil
  17. 10tane film ile 10 adet mi fotoğraf çekiyoruz ? Yoksa bir film birden fazla fotoğraf çekebilirmi ?

    YanıtlaSil
  18. merhaba ben buu makineyi yeni aldım ve 11 film kullandım suana dek nerdeyse 7-8i parlak belirsiz oldu ve ziyanlar cok üzüldüm daha icinde 9 filmim ve 10 adet daha paket var bunları en azından ziyan olmadan kullanmak istiyorum sizce nerde hata yapıyorum cekerken yardımcı olursanız cok tesekkur ederim..

    YanıtlaSil
  19. Merhaba çektiğin fotoğralar soluyormu? Bende Instax mini 8 almak istiyorum.Lütfen Cevap verirmisin.Şimdiden teşekkürler🙂

    YanıtlaSil
  20. Merhaba,makineyi aldiginizda film olmuyor degilmi.Filmleri ayri almamiz gerekiyor.D&r da satiliyomu filmleri bide acaba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. D&R'de pahalı bir fiyata satılıyorlar. Benim tavsiyem n11.com'a bakman 🙂😉
      Orada hem hediyeli, hem de normal fiyatından çok daha ucuz fiyata.

      Sil
  21. Fotoğraflarin kalitesi iyi mi? GUzel çekiyor mu?

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. Fotoğraflarin kalitesi iyi mi? GUzel çekiyor mu?

    YanıtlaSil
  24. Fotoğraflarin kalitesi iyi mi? GUzel çekiyor mu?

    YanıtlaSil
  25. Acaba makinenin içine film koymadan çekmeye çalışsak nolur lütfen cevap ver

    YanıtlaSil
  26. blog keşif etkinliğinden sizi takip ediyorum ben de bloğuma beklerim
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  27. Makine çekilen her fotoğrafı isteğe bağlı olmadan çıkartıyo dimi?

    YanıtlaSil
  28. Ben bir şey merak ediyorum şimdi makinanın rengi siyah olursa siyahları mor olursa morlarımı daha iyi çekiyor yoksa o sadece dışına ren olsun diyemi konulmuş bunu bana açık bir şekilde yazabilirmisiniz lütfen

    YanıtlaSil
  29. Arkadaşlar fotoğraf makinesinin rengi ile fotoğrafların renklerinin ne ilgisi olabilir Allah aşkına :)
    tabiki alakası yok

    ve liseliler bilmez dijital fotoğraf makinesi gibi değil tabiki, eski filmli makineler gibi düşünün içinde kaç film varsa o kadar çeker. 10 filmli bir makineden 20 tane çekmesini bekleyemeyiz di mi :)
    o an güzel çıktın çıktın, gözün kapalı da çıksa artık o foto çekildi yani geri dönüşü yok.
    zaten fotoları kıymetli yapan da bu.

    şimdi telefonunda 10 tane aynı fotoğrafı çekip en güzel çıktığını ayırıyosun gerisini siliyorsun ama bu makine öyle bişey değil.

    YanıtlaSil
  30. Makinada ev disinda bir ayar yerine getiremiyorum oto.olarak ev ayarina geliyor makina bir sorun mu bu yoksa bozuk mudur

    YanıtlaSil
  31. Daha bugün aldım umarım filmleri arıya vermeden kullanabiliriz.. :) bazı yorumlar korkutucu olsada, sonuçta anı yaşamaktan güzeli yok bu dünyada.. 😊

    YanıtlaSil
  32. Daha bugün aldım umarım filmleri arıya vermeden kullanabiliriz.. :) bazı yorumlar korkutucu olsada, sonuçta anı yaşamaktan güzeli yok bu dünyada.. 😊

    YanıtlaSil
  33. Çektiğimiz resmi beğenmeyip silme özelliği var mı ? Yoksa mecbur o resim basılıyor mu ?

    YanıtlaSil
  34. Merhaba pembecizmelikız, 3 hafta önce sevgilime instax mini 8 aldım. Şöyle bi sıkıntı var fotoğraflar çoğunlukla aşırı parlak çıkıyo ve makine ışık ayarını manuel olarak yapmamıza izin vermiyo, bu konuda yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
  35. Merhaba 3 gün önce doğum günüm için hediye olarak aldım. İstediğim biseye kavuşmak harikaydı. Ancak flaşı nasıl kapatabiliriz bulamadım. Yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu makinede flash kapanmıyor isterseniz bir bantla kapatabilirsiniz

      Sil
  36. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. Yaa benim fotoğraf makinem bozuldu mükemmel değildi küçük bir şeydi bunu almak istiyorum ama bir şey sormak istiyorum fotoğrafı çıkartmak istemiyoruz öyle bir şansımız var mı birde fotoğraf makinesine kaydediyor mu bu arada çook güzel bir fotoğraf makinesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotoğrafı çektiğiniz an içinde film varsa çıkıyor.Eğer yoksa sadece flash patlıyor ve sayaç kısmında S yazıyor.Flasa bastıktan sonra donüşü yok.
      makinenin fotoğrafları kaydeden bir belliği yok.

      Sil
  38. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  39. 10 film 20 film diyonuz da film ne demek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film dedikleri şey poz verdiğin görüntünün üzerinde oluştuğu fotoğraf kartıdır :)

      Sil
  40. Merhabalar!!!
    Ben yaklaşık 6 ay önce bu makineyi aldım.Bir gün manzara fotoğrafı çekerken manzaranın net çıkmadığını gördüm.Bu yüzden benim önerim ne çok yakın ne de çok uzak çekilmeyin.Zaten Polaroid olduğu için fotoğraflarınız biraz bulanık çıkacaktır.

    YanıtlaSil
  41. Merhaba :) filmlerin büyük olanları bizim instax mini 8 için uygun mu yoksa gelen film boyutunda mı kullanılıyor sadece?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnızca gelen film boyutunda kullanılabiliyor. Daha büyük filmler için uygun olmayacaktır.

      Sil
  42. Benim bir sorunum var. açıyorum ve kırmızı ışık yanık kalıyor. fotoğraf çekmiyor flaş patlamıyor. daha çok olmadı alalı. şarj edilebilir pil kullanıyorum sebebi bu olabilir mi?

    YanıtlaSil
  43. Merhaba:) Makineyi uzun süre kullanmayacaksak pilleri çıkarmalı mıyız?

    YanıtlaSil
  44. Merhaba intax mini 8 mod isiklari yanmiyor sebebi nedir

    YanıtlaSil
  45. Merhaba ya peki cekdigimiz fotografda guzel cikmazsak ben birden onay vermeden cikmasinda dusunceliyim onay verip ciksa poz daha iyi olur sanki

    YanıtlaSil
  46. O fotoğrafları internete nasıl aktarıyorsun

    YanıtlaSil
  47. Ben mavi rengini ağlıcam çünkü mavi rengine aşığım şuanda bir kumbara yaptım yıl sonuna kadar işallah o kumbaraca 300 tl olur ben n11.com fiyatlarına baktım ve yanlış hatırlamıyorsam 215 tl civarındaydı geri kalan paramlada film kağıtlarını almayı düşünüyorum bu arada film kağıtları yanından geliyormu yoksa ayrı olarak mı aldın

    YanıtlaSil
  48. Ben mavi rengini ağlıcam çünkü mavi rengine aşığım şuanda bir kumbara yaptım yıl sonuna kadar işallah o kumbaraca 300 tl olur ben n11.com fiyatlarına baktım ve yanlış hatırlamıyorsam 215 tl civarındaydı geri kalan paramlada film kağıtlarını almayı düşünüyorum bu arada film kağıtları yanından geliyormu yoksa ayrı olarak mı aldın

    YanıtlaSil
  49. Nen d&r den setini alfım ama pradaki abi bana dediki hi key moduna kesinlikle getirme kafam karıştı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, neden öyle dediği hakkında bir fikrim yok :)

      Sil
  50. Birşey soracağım istediğimiz fotoğrafı çıkarabiliyomuyuz yoksa sadece çektiği anda mı çıkarıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çektiğiniz anda fotoğraf çıkıyor bu yüzden seçme şansı yok :)

      Sil
  51. Benim instaxım mavi ve sanırım söylediğiniz gibi filmler ışığa maruz kaldığı için yanmış 20'li filmden yaklaşık 8 tanesi boş beyaz çıktı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzüldüm! Benim sadece bir pozum yandı ve simsiyah çıktı. Çok üzücü..

      Sil
  52. mrba birşey sormak istiyorum bende alıcam fakat aklıma takılan şey pozu çıkartmak istemesem de yine de filmden düşüyor mu? her çektiğim pozu çıkartmak zorunda mıyım acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Fotoğrafı çekmek için düğmeye bastıktan 2-3 saniye içerisinde fotoğraf çıkıyor, geri dönüşü yok maalesef :)

      Sil
  53. Bende çok beğendim dış görünüşünü ama fotoğraf kalitesi nasil olur endişelerim var bi telefon kadar net midir

    YanıtlaSil
  54. Bende çok beğendim dış görünüşünü ama fotoğraf kalitesi nasil olur endişelerim var bi telefon kadar net midir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, maalesef bir telefon kadar net değil :)

      Sil
  55. Peki çektiğinizde pozları ters çevirmesini engelleyebilirmiyiz

    YanıtlaSil
  56. Renk ayarlarını ayarlarken sadece ew modünun da ışık yanıyor bu normal mi diğer bulutlu ya getirdiğim de ışıklar yanmıyor hala ew modü yanıyor bilginiz yada kullanan arkadaşların da öyle mi

    YanıtlaSil
  57. arkadaşlar bende toz pembe var almak isteyen olursa i_m_96_@hotmail.com yada ilknur.avcu ınstgramdan yazablir.

    YanıtlaSil
  58. kameranın kendi efektleri varmı cevaplarsanız çok sevinirim 😌

    YanıtlaSil
  59. Blogunuzda başarılar diler, ara sıra benim blogumda da sizi ağırlamak isterim:)

    YanıtlaSil
  60. İlk filmimde herşey güzeldi ikinci filmi taktığımda açık havadakiler beyaz çıkıyor evde çekilenler buğulu çıkıyor neden yeni almıştım ya bozuldu mu rica etsem bilgisi olan söylerse memnun olurum

    YanıtlaSil
  61. Güneşte çektiğim her fotoğraf beyaz çıkıyor nedenini biliyormusunuz acaba

    YanıtlaSil
  62. Merhaba ben bir şey soracaktım. Mesela kötü ir poz verdim o çıkar mı o kağıda?

    YanıtlaSil
  63. Bende bu güzel makinadan almayı düşünüyorum ama aklıma takılan bazı sorular var şimdi örneğin normal kamerada beğenmediğimiz pozu çekip beğenmeyip yenisini çekebiliyoruz bu makinada çekmek için sadece 1 hakkımız mi var yani direk çekilen fotoyu kendiliğinden çıkartıyor mu yoksa biz mi beğeniyorum??Acil cevap verirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  64. Çok iyi bir inceleme olmuş elinize sağlık
    Fujifil fotoğraf makineleri ile ilgili bilgi ve paylaşım platformu olan www.fujturk.com forum sitemize bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  65. Merhabaaa, umarım cevaplarsınız. Bu makine kaç fotoğraf çekebilir? Yani resimleri basıyor sonuçta, mürekkebi falan bitmiyor mu bir noktada? Bitince kendiniz kartuş takabiliyor musunuz, fiyatı nedir? Son olarak, bunlarda kullanılan kağıtları gerçek polaroid makinelerde kullanmamız mümkün mü? Ben antika bir taneye vuruldum ama kağıdı bile uymayacaksa da almanın bir anlamı kalmıyor :(

    YanıtlaSil
  66. Makinedeki fotoğraflar bilgisayara aktarılıyor mu? Ve fotoğrafı çektiğin an çıkıyor mu kağıda yani çıkmadan görebiliyor muyuz

    YanıtlaSil
  67. merhabalar, kameranın modlarını gösteren ışıkların hepsinin aynı anda yanması ne anlama geliyor acaba? şimdiden teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  68. Benim makinemin ışığı yanıp sönmüyor yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  69. Merhaba bende bu gun i stax mini 9 aldim ama 2 fotograf cekildim 2 filmim bosa gitti bembeyaz cikti sorun nedir bulamadik youtubedan baktim filmin beyax kismi disa donuk cikiyor ama benim kendime do uk cikiyor sebebi neden cevaplarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil