28 Ağustos 2015

Madame Coco Alışverişim ( %50+%50 İNDİRİM )

Herkese Merhabalar,

Bilindiği üzere Madame Coco'da bu hafta bir çok üründe  %50 + %50 indirim vardı.
Bu indirim Kişisel Bakım Ürünlerini de vurunca, zaten uygun fiyatlı olan ürünler tadından yenmez oldu. Hal böyle olunca bende artık Madame Coco'ya bir şans vermek istedim. 

%50+%50 indirim

Malum yaz bitiyor ve bence Madame Coco kokularının zamanı geliyor.
Hadi bakalım neler aldım; 


1.VANİLYALI DUŞ JELİ ( VANILLE DE MADAGASCAR )

Duş jeli her zaman ihtiyaç bence. 
Bir mağazaya girdiğimde direk olarak duş jellerine yönelmiyorum tabi ki ama eğer duş jellerinde indirim varsa mutlaka alıyorum.Düşünmüyorum evde duş jelim var mı diye elbet bitecek varsada. 

Ruh halime göre farklı farklı kokular denemeyi seviyorum !
Daha önce hiç denemediğim vanilya kokusuna şans verdim bu sefer. Çok tercih etmediğim halde daha koklar koklamaz içimi bir huzur aldı böyle dinlendirici, sakinleştirici bir koku gibi geldi. 
 Ve kaptım bir tane :) 


Vanille de madagascar

Sadece 5,31 TL ödedim.
 Ürününü BURADAN inceleyebilir ve satın alabilirsiniz. 

2. VANİLYALI VÜCUT SÜTÜ  VANILLE DE MADAGASCAR  JOVIAL LOSYON )

Daha önce hiç vücut sütü kullanmadım doğrusu. 
Ama her banyodan sonra bütün vücudumu mutlaka kremliyorum. 
Bunu içinde Vanilyalı duş jelinden sonra Vanilyalı Vücut Sütü kullanmak harika olabilir diye düşündüm ve bunuda kaptım :)

Yapısı süt gibi sıvı değil, krem gibi yoğun da değil. Islak, yumuşak bir yapıya sahip çok sevdim!


Vanille de madagascar jovial losyon

Sadece 5,94 TL ödedim. 
Ürünü BURADAN inceleyebilir ve satın alabilirsiniz.

3. ÇİÇEK SERİSİ AMBER VÜCUT SPREYİ

Vücut spreylerin de benim tercihim Blog dünyasında sık sık karşılaştığım Amber kokusu oldu. Aslında Vanilya'lı vücut spreyi alarak harika bir 3lü yapabilirdim ama ne yazık ki mağazada yoktu. Hatta garip ki online sitesinde de yok, belkide artık hiç olmayacaktır :)
  Lavande (Lavanta) kokusu dışında bütün kokuları beğendim. Lavanta oldukça keskin ve ağır kokuyordu. Onu koklayınca kına gecelerinde, mevlütlerde, nikahlarda dağıtılan lavanta keseleri geldi aklıma ve bence hiç hoş değildi :) 
Bende Amber hakkında okuduğum yorumlar ve deneyimler sayesinde direk ona yöneldim böylece.


Madame Coco Vücut Spreyi


Sadece 6,81 TL ödedim. 
Ürünü BURADAN inceleyebilir ve satın alabilirsiniz. 

4. AMBER MİNİ TÜP KREM 

Kasaya geldiğimde bu güzellikle karşılaştım. 
Vücut spreyinden ziyada daha soft kokuyordu sanki. 
Ben vücuduma sürdüğüm kremlerin yoğun  kokulu olmasını ne kadar çok seviyorsam elime, yüzüme sürdüğüm kremlerin yoğun kokmasından nefret ediyorum. Kasada ayak üstü sürmeme rağmen kokusundan hiç rahatsız olmadım.
Amber kokulu vücut spreyi ve bu minnak krem çantamın gözbebeği olacak bu aralar :)


Madame Coco Krem


Sadece ve sadece  1,81 TL verdim. 
Ürünü BURADAN inceleyebilir ve satın alabilirsiniz.

Meraklısı için ürünlerin içeriğini buraya bırakıyorum.
MADE IN TURKEY olması beni sevindirdi.


Ürünün gold detaylarına bayıldım, oldukça asil duruyorlar.( En azından dolabımda ki o kadar cicili bicili ürünün arasında oldukça asil durdular :)


5. ÇABUK KURUYAN PLAJ HAVLUSU

Aslında acil bir ihtiyacım yoktu. Çünkü çalıştığım için çok fazla denize, havuza gidemiyorum fakat bana fiyatı kalitesine göre gayet iyi geldi. 

Bende indirimdeyken alayım bir tane dedim :)
Çabuk Kuruyan Plaj Havlusu
70x160 boyutunda gayet sevimli :)

Sadece 9.90 TL verdim.
Ürünü BURADAN inceleyebilir ve satın alabilirsiniz.

Birdaha ki kişisel bakım ürünleri indiriminde JF Serisine şans vermek istiyorum. JF Serisinin özellikle ambalajına bayıldım.
Siz hangi ürünleri tercih ettiniz ? Memnun kaldınız mı? Hangisini önerirsiniz?
Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiyle Kalın.. Bakımlı Kalın..

20 yorum:

  1. aldıklarını iyi günlerde kullan canım el kremini ben de çok severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim :) Bende çok sevdim kremi

      Sil
  2. Güle güle kullan canım :) Blogunu takibe aldım bende beklerim sevgiler :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm :) Tabiki hemen geliyorum :)

      Sil
  3. çok makul bir alışveriş olmuş bence:) hem aldıklarınız güzel hem uygun almışsınız :) blogunuz çok keyifli hemen takibe aldım :)
    ben de beklerim
    http://haticesenstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aldığım ürünlerden gerçekten memnun kaldım mutluyum :)
      Teşekkür ederim bu arada hemen geliyorum :)

      Sil
  4. takibe alıyorum. bana da beklerim :) http://xn--bakmlkelebek-34bc.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu çok beğendik ve takibe aldık:)
    Bize de bekleriz

    http://kardeskardeseblog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sizinde harika bi blogunuz var hemen geliyorum :)

      Sil
  6. güle güle kullan canım hepsini :) Bende lavanta kokusunu çok keskin buluyorum pek sevmem ama çiçekli kokular çok fresh ve güzel geliyor. Bunu belki bende sevebilirim :)
    Buarada blogunu keşif etkinliğinden buldum banada beklerim :)
    http://afsarogluasli.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam bir kış kokusu denemeni tavsiye ederim :)
      Hoşgeldin bu arada hemen geliyorum bende :)

      Sil
  7. Selam,gri palyaco'nun etkinliginden geldim ve güzel blogunu takibe aldim. Bana da beklerim :))
    www.gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum hoş geldin :)
      Bende seve seve geliyorum :))

      Sil
  8. Gelmenize sevindim bende takipteyim sizi artık :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Merhaba hoşgeldiniz :) bende geliyorum hemen sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Merhaba bloğunuzu takibe aldım ben de bloğuma beklerim canım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoş geldiniz bende seve seve geliyorum hemen :)

      Sil
  11. merhabalar
    bloguma bırakmıs oldugun yorum uzere geldım
    blogun cok hos ve takıpteyim ;))
    sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Gelmenize ve beğenmenize çok sevindim :)
      Sevgiler..

      Sil