11 Ağustos 2015

İki Renkli Ruj ; Avon Color Trend Two Timer


Herkese Merhabalar,

Size Avon Color Trend serisinden aldığım, iki renkli ruj  TWO TIMER'dan  bahsedeceğim.


Avon Color TrendAslında çok fazla makyaj yapmadığım gibi çok fazla rujda kullanmıyorum. Fakat bu kozmetik ürünlerine olan merakımı engellemiyor.
 Hele ki farklı bir ürünse!

bkz: İki Renkli Ruj !  

İnsanlarda ki ilk izlenim nasıl önemliyse benim için, bir ürünün ambalajı da görünüşü de  o kadar önemlidir benim için. Ve gelin görün ki ilk görüşte  çok sevdim ben bu ruju.  
Beyaz ile pembenin tarifsiz uyumu ve çiçek desenlerinin şirinliği bile almama sebepti benim için :)
Sol tarafı gördüğünüz gibi kırmızı, sağ tarafı ise ten renginden daha koyu gibi.  

Ambalajı ile benden tam puan alan rujun birde yapısına bakalım ozaman.



İki Renkli Ruj


 Öncelikle kokusunda veya tadında herhangi bir aroma yok. ,
Varsa da eğer iki defa kullandım fakat fark edecek kadar bir rahatsızlık hissetmedim.
  
Renk konusunda mükemmel, tek sürüşte bile görünen rengi elde edebiliyorsunuz.

Nemlendirici özelliğine bayıldım. Daha sürerken bile ıslak yapısını hissedebiliyorsunuz.

Sürdüğüm zaman dudağımda bir ağırlık, bir fazlalık hiç hissetmedim hafif yapılı bir ürün.
(Bence bu yüzden yazın kullanmak için birebir)

Avon
Üst  dudağımda kırmızı tarafı alt dudağımda renksiz tarafı duruşu.







Rujun renksiz tarafı dudakta kusurları örten, pürüzsüz gösteren bir renge sahip.Dudak rengini tamamen kaybenden bir renk değilde sanki iyileştiren bir lipstick gibi.

Kırmızı tarafı ise sımcıcak bir renk. (2. fotoğrafta daha belli )

Avon Ruj
Üst dudağımda kırmızı, alt dudağımda renksiz duruşu, daha aydınlık ortam :)


Kalıcılığına gelirsek eğer, benim dudaklarımda hiç bir ruj kalıcı değil. Çünkü hepsini yiyorum :(
Bu yüzden kalıcılığı hakkında bir şey demek istemiyorum.


Avon Ruj Yorumu
İki rengi karıştırınca ortaya böyle tatlı bir renk çıkıyor :)
Fiyatını hatırlamıyorum fakat 10 lirayı geçmiyordu sanırım :)

Siz Avon iki renkli ruju nasıl buldunuz? Denediniz mi?

HOŞÇAKALIN
SEVGİLER..

20 yorum:

  1. avonun bütün ürünlerini hep sevmişimdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sık alışveriş yapmasam da bende aldığım ürünlerden hep memnun kalmışımdır.
      Bunu duyduğuma sevindim :)

      Sil
  2. rengi güzelmiş , beğendim . bu arada blogunu keşif etkinliğinde keşfettim ve hemen takibe aldım bende beklerm . sevgiler :)

    https://soslubadem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım keşif etkinliğinden geliyorum takipteyimm bende beklerim :)
    http://kelebektavsiye.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. yalnız ambalajına hakikaten bayıldım:))

    YanıtlaSil
  5. bende geldim canım ambalajı gerçekten çok güzelmiş :)
    blogunuda takibe aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin canım benim.
      Beğenmenize sevindim :)

      Sil
  6. Rengi harika, çok beğendim.
    Blogunun ismi gibi içeriğide güzel ve hoş bir blog olmuş. takiptesin.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba bloğunuzu çok beğendim.. :) takipte kalacağım bu arada ınstagram çekilişine katıldım +1 hak kazanmışımdır umarım. :)) ınstagram hesabım; @ludoshee sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba beğenmenize çok sevindim :) eğer yorumda belirttiyseniz +1 hak kazandınız demektir sevgiler :)

      Sil
  8. merhabalar,blogunu çok begendim bende buralarda yeniyim bana yazılarının katkısı olacagnı düşündüm :) takibe alırsan sevinirim

    http://jansett8.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin canım beğenmene çok sevindim :)
      Bende seve seve geliyorum hemen bloguna
      Sevgiler <3

      Sil
  9. Ambalajı çok güzelmiş :P

    YanıtlaSil
  10. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil