09 Ağustos 2015

Bernardo Alışverişim

Evlenecek gelin adayları gibi bende birçok markanın indirimini dört gözle bekleyenlerdenim. 
Sanırım çeyiz alışverişinin en eğlenceli yanı mutfak eşyaları almak. Fakat o kadar seçenek,  o kadar güzel ve cıvıl cıvıl şeyler var ki karar vermek bir hayli zor oluyor.
Mesela ben henüz kahvaltı takımı ve yemek takımıma karar veremesemde  Bernardo'nun %50 indirimini kaçırmak istemedim ve payıma düşeni aldım.

Bakalım payıma neler düşmüş.



1.BUTTERFLY ÇAY SETİ  

Butterfly Çay Takımı


6 Pasta Tabağı

6 Çay Fincanı ve Tabağı
1 Çay Potu, Kapağı ve Isıtma Mumluğu
1 Şekerlik ve Kapağı
1 Sütlük

Görseldeki bütün ürünler mevcut içerisinde.


Eğer isterseniz  aynı serinin yumurtalık, reçellik, katlı kurabiyelik yada kahve fincan takımını alarak setinizi genişletebilir ve hatta kahvaltı takımı olarakta kullanabilirsiniz. Bence kahvaltı sofralarında bu setle harika sunumlar yapılabilir.






Bernardo Butterfly Kahvaltı TakımıÖzellikle tabaklarının kare olması farklı ve ayrı bir hava vermiş. Rengi mint yeşili olması nedeniyle ne çok sırıtıyor nede çok silik. Her zaman farklılığı seven biri olarak sadelikten öteyede geçemiyorum. Pembe düşkünü olmama rağmen görüntüsü beni cezbetti, bende farklı bi takımım olsun istedim. 
Bu yüzden zaten bu sevimli takımı aldım hem çok içime sindi. :)


%50 indirimle 237 TLye almıştım. Eğer sizde beğendiyseniz ürünü buradan  göz atabilirsiniz. Eğer ki biraz daha canlı renklerde olsun istiyorsanız Bunada göz atmanızda fayda var :)



2. BERNARDO PEMBE ÇATAL BIÇAK TAKIMI



Pembe Çatal Bıçak TakımıÇay takımımız iyi güzel hoşta bunun yanına birde şirin bir çatal bıçak takımı lazım şimdi.
Ben tercihimi yine Bernardo'nun 24 parça pembe çatal bıçak takımından yana kullandım. Aslında aklımda çok daha başka bir takım vardı ama onun içinde başka planlar yaptım. Sanırım almalara doyamıyorum :)

Özellikle mağazada uzun uzun düşündükten sonra yan yana ikisini o kadar yakıştırdım ki sanırım bunu almasaydım aklım kalacaktı. Üstelik çokta kaliteli.



Bernardo Pembe Çatal Bıçak Takımı
Eğer çatal bıçak takımını beğendiyseniz buradan ulaşabilirsiniz :)

Sizinde eğer bu tür ihtiyaçlarınız var ise yada çeyiz hazırlıyorsanız  indirimleri takip etmenizi öneririm. Çünkü özellikle özel günlerde o kadar çok indirim oluyor ki bazı ürünleri %50'den daha fazla indirimle alabiliyorsunuz.

Bernardo'dan gözüme kestirdiğimi ve alınabilecek ürünleride ayrı bir yazıda yazacağım.
Siz hangi ürünleri ve markaları tercih ettiniz yorum bırakırsanız sevinirim. :)






16 yorum:

  1. aynı takımdan bana da ev hediyesi gelmişti. güle güle kullan:)

    bloğunu takibe aldım :)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nekadar güzel, yurdum insanı genelde borcam hediye etmeyi seviyor diye düşünüyordum şanslısın :)
      Teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. aldıklarını iyi günlerde kullan tatlım seni takibe aldım (g+) blogumda bir keşif etkinliği var seni de beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım daha güzelleri sizin olsun.
      Seve seve gelirim :)

      Sil
  3. benim günlük kullandığım herşey bernardodan çoookkktaaa memnunum gerçi benimkiler 2007 yılı ürünleri ama ben hala aynı aşkla kullanıyorum bu takım taaa o zamanlarda vardı ama bana bi türlü almak nasip olmadı kim bilir belki ilerleyen zamanlarda benimde olur :) güle güle kullanın sizde aşkla sevgiyle hep huzurlu sofralar kurun inşşş


    bende bloğuma desteklerinizi bekliyorum

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu duyduğuma çok sevindim gerçektenn :) İnşallah daha güzelleri sizin olsun hemen geliyorum blogunuza :)

      Sil
  4. Canım aldıkların çok güzel ve minnoşlar iyi günlerde kullan :)) blogunu takipteyim ilgini çekerse bende beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm :) Seve seve takibe alıyorum bende sizi maşallah çok yeteneklisiniz.. :)

      Sil
  5. çok güzel bir takım ve kombinleme güle güle kullan çok begendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  6. Ay çok güzellermiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Daha güzelleri sizin olsun inşallah :)

      Sil
  7. Çay setine bayıldım çok seviyorum böyle şeyleri, güle güle kullanın :)
    Takibe aldım benim bloguma da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hoşgeldin bu arada seni takipteyim zaten :)

      Sil
  8. Aynı takım bana kaynanamdan hediye olarak almıştım. Tasarımı çok güzel. Bu arada blogun bir harika takip edicem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel günlerde kullanalım ozaman :) Teşekkür ederim beğenmenize sevindim :)

      Sil